[:fi]Metsäylioppilaiden rekrytointiyritys Uniforst on ensimmäisen toimintavuotensa aikana välittänyt noin 50 metsäalan työtehtävää.

”Olemme saaneet erilaisia toimeksiantoja sekä lyhyistä keikkahommista että vaativista projektitehtävistä. Lisäksi olemme avustaneet tapahtumissa ja messuilla. Asiakkailta on tullut hyvää palautetta ja kysyntä palveluille näyttää kasvavan entisestään”, osuuskunnan toimitusjohtaja Juhani Siivonen toteaa.

Uniforst on välittänyt opiskelijatyövoimaa perustöistä aina vaativiin asiantuntijatehtäviin.

”Esimerkiksi paikkatieto- ja metsäsuunnitteluosaajille on tällä hetkellä paljon kysyntää.”

Osuuskuntamuotoinen Uniforst on Helsingin yliopiston metsätieteiden opiskelijoiden vuoden 2013 lopussa perustama osuuskunta. Metsäylioppilaita on noin 300.

Uniforstin tavoite on työllistää metsäylioppilaita opintojen ohella oman alan työtehtäviin ja parantaa siten opiskelijoiden työelämävalmiutta. Samalla Uniforst tarjoaa tietoa ja kokemusta yrityksen perustamisesta ja ylläpidosta.

Uniforst on ensimmäinen Helsingin yliopiston piirissä perustettu, opiskelijalähtöinen rekrytointiyritys.

”Toimintamme on huomattu ja vastaavia opiskelijoiden osuuskuntia on jo syntymässä muiden ainejärjestöjen piirissä.”

Lisätietoja:

markkinointi- ja viestintäpäällikkö Harri Onali, p. 044 251 2227

toimitusjohtaja Juhani Siivonen, p. 050 321 4187

Metsäylioppilaiden osuuskunta Uniforst

osuuskunta@uniforst.fi

044 251 2227

www.uniforst.fi[:en]Metsäylioppilaiden rekrytointiyritys Uniforst on ensimmäisen toimintavuotensa aikana välittänyt noin 50 metsäalan työtehtävää.

Lisätietoja:

markkinointi- ja viestintäpäällikkö Harri Onali, p. 044 251 2227